lauantai 14. helmikuuta 2015

hyvää ystävänpäivää!! ♥

Tänään olin siis siellä goodmanissa ja tavastilalla, ja loppupäivästä myös nanson myymälässä, sieltä löytyy yllättävän tyylikästä tavaraa!
(Mä ostin 3 paitaa, eikä maksanut yhteensä kuin 45 e! Siellä oli siis alennusmyynti :)   )

eli siis "nanso on mummojen vaatekauppa" :myytti murrettu.
Ainakin mä oletan, etten ole 80 v mummo :DD

mä ostin muutenkin vaikka mitä (en kyllä yhtä paljoa kuin yleensä ;D ):

Valkoinen seinäkello (clas ohlson, 10e)
Ripsentaivuttajan vaihtokumi (anttila, 1,90e)
Kynsiharja (elite models, anttila, 3.60)
Jogurtti-myslipatukka (s-market, oli nälkä, en muista hintaa :D)
iso maalisuti (tavastilasta se joku askartelu/sekatavarakauppa, 1,50e)
Mini bambumatto (sama kuin maalisutikin :D, 1,50)
3 nättiä mustaa paitaa (nanso, yht. 45e)

Hetkinen... oliko tuossa muka kaikki?? Mä en osaa olla ihku teinipissis.... damn. :DD

sori, olisin muuten laittanut kuvia, mutta mun tabletti kettuilee mulle...

Päivän loppu meni vähän pilalle, kun mä kinda sairastuin... kauhea päänsärky, paha olo, koko ajan kylmä/kuuma, kauhea yskä ja kurkkukipu...

Muuten tämä päivä meni aika hyvin :)

sori kun tämä postaus oli nyt näin lyhyt, en keksinyt mitään muuta kirjoitettavaa. :D

♥: weera ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti