tiistai 24. helmikuuta 2015

mun elämän abc.. :)

Selailin blogeja ja aika monessa oli tämä elämäni aakkoset -juttu (en ole ihan varma mikä sen jutun nimi oli... :D ) se vaikutti tosi mielenkiintoiselta, ja helpolta keksiä :) toivottavasti tämä on helpompi kuin se bucketlist... :D we'll see..


A....  aurinko. Aurinko on paras! Se lämmittää ja muistuttaa kesästä. Sitä paitsi, tykkään valosta. :)

B... best friend. Paras kaveri kuuntelee ja ymmärtää ja pitää sinusta, vaikka tietää sinusta kaiken. :)

C... colours. En keksinyt suomenkielistä sanaa joka alkaisi c:llä :P ... tykkään melkein kaikista väreistä :) sininen, punainen, vihreä, turkoosi, pinkki, vaaleanpunainen, valkoinen, musta...
värikkäitä kirjoja mun hyllystä :)

D...doodlaus. ♡ piirtämis tyyli. :) se on parasta, kun ei ole mitään tarkkaa ohjetta, miten pitää piirtää. Ja siinä voi olla mitä vaan!
tämä on mun itse tekemä doodle esimerkiksi :)

E...eläimet. Tykkään kaikenlaisista eläimistä :) eläintarhassa en pysty pitämään näppejä irti kamerasta, kun ne eläimet on niin ihania! :)
mun ihana ruska <3

F...fantasia- kirjallisuus. Harry potterit ♥ lumoava kirous ♥ lasketaanko outolintu ja nälkäpelit? Ei varmaan...:P
tämä kannattaa lukea! paljon parempi kuin elokuva. :)

G...google :D aina on jotain mitä pitää etsiä sieltä. Se on mun elämän siunaus ja kirous. Joskus mä viihdyn siellä vähän liiankin pitkään hakemassa eri juttuja:selityksiä sanoille ja lyhenteille mistä en ymmärrä mitään, käytän (aina tosi laadukasta :D ) google-kääntäjää ja pelleilen sen kanssa, etsin ruoka ohjeita... tää lista on pitkä :)

H... hiihtoloma. Nyt on hiihtoloma, on niin kivaa vaan olla kotona viikolla tietäen, että sun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. :D

I... ilo. :) inhoan tyhjänpäiväistä murjotusta. Miksi olla surullinen, kun voisi yhtä hyvin olla iloinen? :)) :D

J...  juhlat. :) kaikki juhlat on kivoja, tykkään pukeutua ja laittautua niihin ♡ :)

K...  kevät. Muistuttaa minua uudesta alusta (tosi syvällistä :D) ja mulla on keväällä synttäritkin!
lumikerros sulaa ulkotulen (se iso kynttilä... :DD mikä se on?!) pidikeen päältä (kyllä siihen voi mennä lunta vaikka se on yksi reikä koko esine. nih. :D)

L... luonto. Metsässä on rauhoittavaa kävellä, varsinkin kesällä, ja kaikki niitytkin on kauniita. Ja siellä on värikästä! (Niinkuin tuossa aiemmin mainitsinkin) tykkään kaikista väreistä, lempiväri on vihreä, ja sitä luonnosta löytyy!

M...muoti. Eli toisin sanoen vaatteet, mutta kun v kirjain oli jo keksitty... :D olen aina kauhean tarkka siitä, mitä puen päälleni. Vaikka se ei aina siltä näytäkään.(vuoden vitsi:"D) ja kyllähän mä luen vähän väliä jonkun muka tosi muodikkaan naistenlehden missä on mummojen trendejä :DD

N...nauru. tykkään nauramisesta (yllätys) se toisaalta sattuu vatsalihaksiin, jos nauraa liikaa, mutta hei, nauru pidentää ikää ;)

O... olohuone. Tykkään olla siellä. En tosin aina katso telkkaria, meillä on kirjahyllyt samassa huoneessa. Luen niistä pätkiä ihan muuten vaan, joskus otan muistiinkin. :)
meillä on paljon kirjoja mitä lukea.

P...pilke. Parolan ilmaisutaidon kerho :3 . Parasta ikinä. Mun ykkösharrastus. Suurin osa mun uusista kavereista on pilkkeestä!

Q... Quotes. Niistä saa joskus tosi hyvän inspiraation joihinkin juttuihin. Toisinaan ne vaan ärsyttää kun niitä on joka paikassa. :D

R... road trip! Olenkin jo muutamassa aikaisemmassakin postauksessa maininnut tästä. Mä haluan ja menen joskus road tripille. Pitkälle sellaiselle.

S... siskot. :3 kaikki 3 on mulle tosi tärkeitä, mun liskot. Oon nuorin :))

T... tanssiminen. Hip hop tanssi on mun toinen harrastus. Tanssin kotonakin melkein joka päivä enemmän tai vähemmän ;) en ole kyllä niin varma, miltä mun tanssiminen näyttää... :D

U...utsjoki. Olen sieltä kotoisin ♡ ihana paikka, toivottavasti pääsen sinne pian uudestaan ♡ siellä on ihana luonto. Vaikkakin joskus vähän... ei niin tapahtumarikas paikka :D

V... valokuvaus. Se on ihan kivaa, vaikka en ole mikään pro siinä. :D

W... weera. On nimeni :D (suomen kielessä ei kai enää ole w:llä alkavia sanoja? )
sori, en saanut käännettyä tätä kuvaa, on tekniikan ihmelapsi :DD mutta tässä on uusi kuva minusta, otettu tänään :)

X... xylitoli. Tykkään purkasta ja aika monista pastilleistakin, +tää oli ainoa x:llä alkava sana joka tulee mieleen nyt :D

Y...yolo. tykkään random tempauksista. Ja siitä etten suunnittele jotain, vaan teen sen. Vapauden tunne :D

Z... zzz.. tykkään nukkumisesta. :D
takana on mun itse tekemä taulu :)

Å... åbo, turku, ja maata näkyvissä festarit ♥ yllättävän moni ei tiedä niistä. Hae netistä ja tule ensi vuonna! Se on viikonlopun kestävä kristillinen tapahtuma nuorille (välillä se jeesustelu menee kyllä yli, mutta sen kestää :D)

Ä... ääni. :D tykkään puhua ja pitää musiikkia kovalla :D

 Ö...ööh.  olen tosi harvoin sanavalmis. Enkä kuuntele kysymyksiä, joten"blahblahblahblahhblablablaablablaaa... weera? "    "öööhhh... eh?" :DD


noni, siinä olis. Okei, myönnetään, hain apua Q ja Ö (ne on kyllä ihan totta!! ) mutta mitäs noista, pikkuvikoja :D

Tää ei ollut yhtä paha kuin se #100 bucketlist, mutta en sano myöskään, että tällainen on helppo keksiä. Kyllä tämän saisi valmiiksi parissa päivässä, mutta olin laiska, enkä jaksanut miettiä. :D sori kun kesti. :P


♡:weera ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti